niedziela, 24 stycznia 2010

Jestem monotematyczna.

Miałybyć zdjęcia, są owszem, ale nie do oglądania przez kogokolwiek. Głęboko schowane. Zbyt gruba impreza. Dodaje jakieś streetfashionowe i z fashion weeków paryskich foty. Aliwederczi ;))

Photobucket

zdjęcie, jakość mistrz ;)
tuniko/sukienka - all
ramona - h&m
czółenka - ?

Photobucket

Dziewczyna ma cudowne włosy.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kolekcja Topshop. Jest genialna, mam nadzieję, że jak za tydzień będę w Wuwua to zobaczę te cuda. I oby nie kosztowały miliony.

Photobucket

Photobucket

3 komentarze:

  1. Ja również muszę się wybrać do Wawy, gdyż cierpię na brak ciekawych sklepów w moim mieście. I mam chrapkę na topshopa ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja może też będę w warszawce za tydzień!
    musze kupić bilet na gentlemana(wybierasz sie?) co do TS to ja całe życie umieram, że nie mam na nic pieniędzy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. tak myślałam.. szkodka
    jeju no mam nadzieje że mi się uda pojechać, ale i tak nie obiecuje że zadzwonie bo zabardzo sie wstydze:( ok, to nie umaluje sie jak coś

    OdpowiedzUsuń