sobota, 13 marca 2010

Matafix!

Cóż za matafix na mej twarzy po wczoraj. Jak dobrze, że po piątku jest sobota. Kocham ten układ. Dużo gazet na weekend, doceniam soboty.

przydałoby się coś

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket Ostatnio złapałam zajawe i też wyćwiekowałam wszystko.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket i want tattoo!!

Photobucket

4 komentarze:

  1. Martyna co tyźeś wczoraj odjebała hahaha

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z 10 zdjęcia - sam chciałbym takie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. grrrubo było wczoraj?
    żałuje że nie mogłam ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. haha no ja bansiłam do 3 coś w eklipsie LOL

    OdpowiedzUsuń